Schade


Helaas kan het in een enkel geval voorkomen dat een fiets schade heeft bij ontvangst. Dit kan bijvoorbeeld zijn gekomen door transportschade of door een fabricagefout. Transportschade dient zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, bij ons te worden gemeld. Samen met onze leveranciers gaan wij aan de slag om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. 

Mocht je fiets met schade zijn geleverd vragen we je een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin de volgende zaken:

- Bestelnummer
- Naam
- Adres
- Postcode
- Plaats
- Telefoonnummer
- Duidelijke omschrijving van de problemen
- Beeldmateriaal (foto's en/of filmpjes) waarop de problemen duidelijk zichtbaar zijn 

Wij zullen de klacht (op werkdagen) binnen 48 uur uur in behandeling nemen. Omdat wij aan drop shipping doen, kan het zijn dat we niet direct een oplossing hebben, maar eerst in overleg gaan met de betreffende leverancier alvorens we tot een passende oplossing kunnen komen. 

Let op! Is jouw fiets met schade geleverd? Maak dan nog geen gebruik van de fiets. Bij een gebruikte fiets valt schade onder valschade, en niet onder transportschade. Valschade valt niet onder garantie.